Sluiting Garage Vadsig
vr 30 juni 2017
Garage Vadsig sluit na negen jaar haar deuren op Valkenburg.
Na negen jaren van lief en leed, van opbouwen en van plannen, van feesten en partijen, van middagen en van avonden, van olie of benzine, van misverstanden en meevallers, van hulp en van heil, van koffie met sigaren, van wrak tot juweel, van niksen en luieren, van introspectie en reflectie, van aanpakken en van doorgaan, van kwaad tot erger, van zijsporen en van dwaalwegen, gaat Garage V. dicht.
Garage V: sleutelaars, rommelaars, nietsnutten, denkers en doeners, handelaars en feestvierders, leraar en leerling, mannen en vrouwen, wijfelaars en gezegenden; allen vonden er een vast baken.
Garage V was voor alles een vaste plek waar alle vrienden onder alle omstandigheden gelijk waren en altijd welkom waren. Een punthoofd, vetzucht, rulletjes, cultuurrelativisme, se*uele aberraties, pedaalangst, algehele vaagheid, fikse jeuk, cognitieve dissonantie en krimpende haarlijnen werden besproken in de koffiekamer. Iedereen verliet daarna opgewekt het pand.
Maar, we gaan verder inDe Garage in Voorschoten.
Zo. Nu eerste een sigaar.
en
bedruk met u eigen teksen naar u eigen keus


