Receptie voor de opening van de nieuwe Garage VADSIG

De receptie voor de feestelijke opening van onze nieuwe Garage was een mooie dag voor ons alle. Met mooie cadeau's en veel vrienden en bekenden van ons.
Allemaal: hartstikke bedankt voor de belangstelling of lekkere drank en eten! Wij hebben genoten, wij hopen jullie ook.

Graag zien we u gauw met u kapotte auto die wij voor een vrienden prijs voor u repararen zullen.
Modern tot en met
T-shirt voor de BMW.
Modern tot en met
T-shirt voor de Taunis.
Modern tot en met
T-shirt voor de Ducatie.